
Ansvar & Arbetsuppgifter
Enheten har ansvaret att hjälpa våra kunder och återförsäljare gällande produktfrågor såsom handhavande, utbildning och avhjälpande av problem, reservdelar etc.
Då digitaliserade lösningar och bättre utnyttjande av befintliga IT system är en central del i företagets förändrings- och utvecklingsresa så blir det en viktig uppgift för Service Directorn.
Vi tror att rätt person har en gedigen erfarenhet av eftermarknadsansvar, inkluderat personalansvar, inom ett industriellt tillverkande företag. Du har med mycket goda resultat byggt upp och utvecklat organisation och arbetssätt inom service och support. Din gedigna erfarenhet inkluderar internationell erfarenhet och samarbeten med såväl servicepartners som kunder. Då en ökad andel av Micropowers försäljning är i form av OEM så ser vi gärna erfarenhet av att organisera en serviceorganisation där den primära servicen sköts av kundernas supportorganisation med back up från den egna organisationen.
Goda svenska och engelska kunskaper är ett krav. Drivande, kundfokuserad, rak och tydlig kommunikation, samarbetsinriktad och mycket god analytisk är ord som beskriver dig.
Erbjudande
Du får en central roll i att fortsätta arbetet med att utveckla en helt ny enhet.
Hos Micropower får du utvecklas och utveckla. Du erbjuds en central position inom en snabbväxande och välmående koncern. Du får en stor frihet att själv påverka innehållet i rollen, där dina egna insatser innebär en stor inverkan på koncernens resultat.
Din ansökan
För mer information och för att skicka in din ansökan vänligen besök www.interselection.se. Du kan även kontakta vår konsult på Interselection Kjell Eriksson, 0709-41 90 09. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Välkommen!